Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2009 10:45 - ***
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1159 Коментари: 3 Гласове:
0



 

image



Да докоснеш себе си

Тялото ти да стане китара

Да настроиш струните и нежно да засвириш

По себе си.

Със себе си.

В началото мелодията е нежна,тиха,едвам доловима.

После забързана,

дива,

красива.

И късаш струни.

А китарата свири.

Някой те гледа,някой те слуша.

И цялата страст,без свян и умора

показваш...

Ти свириш

и молиш се,

плачеш,

зовеш

А музиката не спира и тялото ти танцува

Китара...

Капчици пот избиват по тялото ти,а някой те гледа...мечтае,копнее.

Последни акорди,

задавят те стонове

Прилив на нежност-нежен стон на жена



Тагове:   sex,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - ох замалко и аз да свърша :) ...
30.04.2009 12:16
ох
замалко и аз да свърша
:)
шегувам се де
цитирай
2. jazzgroove - :)))
30.04.2009 12:46
е,няма лошо.какво по-хубаво от това
цитирай
3. chris - ъм на работа съм има си време и м...
30.04.2009 13:22
ъм на работа съм
има си време и места за тия работи
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138825
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив