Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2009 20:13 - ...защото мили, тази нощ е наша...
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3061 Коментари: 4 Гласове:
0




......................................................................................................................

 Бавно вървя по брега, неискам да ранявам краката си в черупките.Вятърът, си играе с косите ми, а ти ме снимаш, кадър след кадър, поза след поза.Няма да ти се усмихвам мили, а ще крия лицето си, за да не го види съпругът ми.Защото мили, тази нощ е наша, а тези снимки са за теб.
И на сън не съм те целувала, на яве, още по малко.Но мили, тази нощ, аз съм само за теб.Опиянена от красивата вечер, заслепена от твоите снимки, падам в краката ти и те моля за още.
Събирай перлите в морето и ги вържи в огърлица  на моята шия.И нека мили, това е въжето за моята изневяра.Но не забравяй, че ти си и палача и грешника.
Шампанското мили, вече се стопля, но ти не бързай още с него, защото искам още кадри и още да танцувам в морето.На този плаж, не искам нищо друго мили, освен луната, тебе и звездите.Не ни е нужно даже одеало, воалът от косите ми те топли.
Ноща е дълга, мили, но не забравяй, че утре ще си ида , а тази нощ, едва ли ще се върне.
По дяволите, мили!Стига  с тези снимки.Аз искам падащи звезди и метеорен дъжд.Така,че мили, не искай да те чакам дълго.
Усмихваш ми се, мили, толкова нежно, а аз искам да те нарисувам с пръсти.Дори и името ти искам да си татуирам и бавно да се гърча от  приятна болка.

Събличай бавно, малкото ми дрехи, разхвърляй ги по плажа и по бързай, защото мили, цялата треперя.От студ, желание и жажда.
Не казвай нищо мили, не искам да те слушам.Приказки, достатъчно си имам в къщи и от нежности почти си нямам нужда.Ще бъда  дива, луда, непокорна, докато от мен остане само морска пяна.

Ах, мили,така ми е любовно непознато.Такова е греховно и развратно.Не мога повече да чакам.Притискай устните ми в своите за дълго.Оставяй ме без дъх и без пощада притискай, своите гърди до мойте.
Отдавам ти се тук, сега съм гола, без свян, защото само твойто име помня.

Не искам мили, луната да залязва, защото искам да те гледам в нея.Изпий ме мили, цялата съм страстна.Защото мили, тази нощ е наша.

image


Тагове:   морето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sphinx - Господи, как пишеш, jazzgroove...
15.07.2009 01:46
Господи, как пишеш, jazzgroove!!!!!!!! Благодаря!!!
цитирай
2. анонимен - Господи, Иренка,
15.07.2009 09:24
на какви места ходиш, а аз се чудих къде се изгуби в последните дни...Палавницеее
цитирай
3. jazzgroove - sphinx,
15.07.2009 15:39
Поздрави!
цитирай
4. jazzgroove - Нищо незнаеш мили мой, нищоооо:...
15.07.2009 15:54
Нищо незнаеш мили мой, нищоооо:)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138534
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив