Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2009 20:39 - Наглостта и нейните измерения
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3281 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 23.07.2009 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Зала пълна с дим и танцуващи хора, а на сутринта остават само мръсни маси и непочерпени момичета .И онова чувство, което не те напуска докато караш уморено към вкъщи или докато допиваш мартинито си в малките часове на ноща. Чувството, че нещата не са такива, каквито изглеждат и каквито трябва да бъдат.Не са, за малката сервитьорка с вулгарен речник докато се опитва да не маркира сметка и после, когато казва на родителите си, че някой е оставил голям бакшиш.Или за продавачката със силен грим от магазина за обувки, която вечер взима скъп чифт и танцува цяла нощ на дансинга, а после се опитва да ми го пробута за 500лв.
Чувството за неправилността на нещата ме залива от всякъде и се изкривява, също както лицето ми в криво огледало.Изкривено е като нашите представи за добро и зло, изкривено е като злобните ни усмивки, които мисленно изникват, докато казваме съжалявам.Както, когато пресмятаме, колко скъпа е вечерята.Както, когато поръчваме поредно питие, въпреки, че неможем да поемем повече, но факта че друг ще го плати, сякаш ни отваря още една жадна уста.Изкривено е докато се блъскаме в трамваите и бързаме да седнем, а бременно момиче ни отстъпва мястото си.Изкривено е дори, когато правим любов, защото тя, отдавна загуби смисълът си.
Абстиненцията ме кара да мисля за гадни неща.За мръсни и долни, като нас самите. Не ме напускат и докато пазарувам, защото отвън, пред скъпия магазин, една малка, мръсна ръка се завира в чантата ми и се опитва да ме обере, а когато се обръщам, Наглостта изведнъж изригва с пълна сила, докато казва „Дай ми едно левче”.А тя, наглостта е такава,безскрупулна, без чувство за срам, без чувсто за справедливост.Без дори доза умереност в желанието си за още.И когато се смеси със своето чувство за правда, изригва, във всяка посока.Докато се опитваш да изтеглиш пари от банката, но всички, вкупом, се оказват в почивка, а ти не си дошъл в подходящ момент.Докато спираш на бензиностанция да си купиш масло и два чифта  присмехулни очички ти казват, че едва ли ще се справиш с избора сама, защото си жена, но пък жадно опипват формите ти с поглед.Смесва се с лицата на стотици други и пие и иска от теб, сякаш си и длъжен.Простира се дори и в тихите квартали и се вселява в някой съсед, който безцеремонно те залива с чалга до сутринта.И не е проблема в чалгата като музика, а като манталитет, бликащ от иначе възпитания съсед.А той е „възпитан”, само защото е купил къща именно в този скъп квартал.И парите му дават сила, а те възпитават, онова чувство за власт над другите, само у човека-чалга.Несправедливостта, глупостта, наглостта ме заливат от всякъде и започвам да се чудя дали не ги попивам малко по малко, докато им се ядосвам и не се ли превръщам и аз самата в Чалга, докато търся своята истина.Защото правдата така или иначе, никога не е еднаква за всички, а всеки я пречупва през своята призма и своето чувство за справедливост.
Но яростта не ме напуска и докато търся прохлада и пия студен чай на терасата си, защото дори там,познатото чувство, че си прекаран не ти дава мира. Докато се опитваш да отпиеш от спукана сламка и ги сменяш една след друга и нарая се окаже, че целият пакет е за брак.И смеха в нелепата ситуация не ти е достатъчен да превъзмогнеш обидата, че не спираш да храниш гърла, които постоянно се опитват да те преметнат.И пак се замисляш за наглостта и за дългите и пръсти.И пак те завладява чувството на безпомощност, защото тя се е разстлала навсякъде.Облича различни дрехи и играе хиляди роли, слага маски за да намери своето място.И се простира навсякъде.От малките алчни ръчички до високия ток на силно гримираната продавачка.



Тагове:   несправедливост,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drakulla - Надежда
23.07.2009 20:57
винаги има. Доказателство са хилядите жени с това име! :)
Като оставим настрана тази плоска шега, да си пожелаем всеки ден да изправя все повече неправилности!
цитирай
2. jazzgroove - Хайде да са по-малко, а?:)))При...
23.07.2009 21:06
Хайде да са по-малко, а?:)))Приятна вечер и поздрави на Варна
цитирай
3. drakulla - ще я поздравя,
23.07.2009 21:12
за неправилностите - от всички ни зависи!
цитирай
4. sashmash - :)
23.07.2009 22:28
След като прочетох този пост единственният логичен завършек за мен беше да потегля към най-близкия оръжеен магазин.Вярно малко се поколебах дали хладно или огнестрелно оръжие ще бъде по-добре за ритуалното ми харакири:))
цитирай
5. jazzgroove - Хаха, недей моля те. Не това съм ц...
23.07.2009 22:42
Хаха, недей моля те.Не това съм целяла:)))Поздрави!
цитирай
6. lubimetz13 - ...
24.07.2009 01:39
Наглостта може да послужии за забавление.. Зависи от гледната точка..
Например... можем да я измерваме чрез смирение :)
Само че дали е точно на обратния полюс това ?
цитирай
7. malkiatprintz - Най-смешното, най-ироничното е, ...
24.07.2009 04:44
Най-смешното, най-ироничното е, че същата продавачка попада на бензинджията, който я бъзика за маслото, вечерта бензинджията слуша чалгата на своя комшия, съседът пък попада в неподходящия момент на банкова чиновничка, която го разиграва, а накрая банковата чиновничка отива да си купи обувки от продавачката. И всеки си мисли, че е по-най-от останалите. Жалко за всички.
цитирай
8. анонимен - Здравей,красива,
26.07.2009 16:16
как си,липсваха ми тъжните ти разкази и засмяните ти очи...А риболовът беше чудесен,въпреки,че рибата не кълвеше.Поздрави и усмивки за тебе...
цитирай
9. jazzgroove - Здравей, мили,
27.07.2009 21:15
радвам се, че си изкарал добре.Аз също успях да отдъхна няколко дена, но без риболов:)Разкажи ми, къде беше, случи ли се нещо интересно
цитирай
10. анонимен - Утре ще ти разкажа,
27.07.2009 21:58
като напишеш нещо ново, че да не се лепне пак някоя разтревожена госпожа...Лека нощ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138568
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив