Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2009 21:37 - Неудобна
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3933 Коментари: 16 Гласове:
4



Днес, има нещо в мен, недоизказано.
Това е нещо, както, когато те боли глава или, когато не можеш да заспиш, или те е страх.Но и всяко друго, неудобно чувство, също върши работа да ме опише.Днес се чувствам глупава и страхлива, а сигурно съм и неудобна за някого.Но всъщост съм опасна.
Способността ми да обичам, напоследък се е изпарила.Търся само недостатъците у хората и виждам в черно и бяло.Грехът е главното, което ме вълнува от всяка страна, от всяка гледна точка.Само той ми е леко цветен, не съвсем, но поне има пурпурно-черна окраска.И тя ми е достатъчна.Днес цялата ми любов си взе отпуска, стегна си багажа и замина.Посъветваха ме, щом тя не ми отърва, да потърся друга, или просто да изям кутия сладолед.И той ми се стори доста добро решение.

Сега само объркани мисли, се въртят в главата ми.Като аромати, като никога непрочетено писмо, като жена в огледало, като ненаказано добро.Обаче искам нещо истинско, нещо, което да почувствам, нещо което да има смисъл.А не само да носи  мирис на смокиниво лято.Трябва май, да напиша теория на абсурда.Защото днес съм точно такава-абсурдна.И се чувствам като недоскосвана с години, а всъщост са само мигове.Все нещо не ми достига в подреденият ми свят.А то, неизбежното все някога идва.Като смърт, като уволнение, като отмъщение.И те поразява мигом, докато избираш между Ариел и Персил, докато гледаш National Geographic или докато се бориш с поредната вечеря в кухнята.И колкото и да питам, студеното, бяло вино в чашата си, защо се случва така, отговор не получавам.Но е май е, защото затворихме очите си за пеперудите и за лекия полъх на вятъра и се отдадохме на безумие, което простичко нарекохме любов.Ала, когато тя спря да нахлува ежесекундно в сърцата ни, останахме непознати.Тогава забравихме себе си.
В живота, всеки има своята истина.Моята е, че се страхувам да пресичам улици.И когато водачът забрави, че трябва да бъде очите и краката ми, се изгубих и неистов страх изпълни всяка пора от тялото ми.

А всички завистници, днес ми се смеят и ликуват, но аз съм все така неудобно-красива, въпреки всичко.А виното ме прави леко закачлива и иронична дори.

Днес съм като незатворена рана или недописана книга, която някой луд автор е захвърлил някъде из хилядите листове и неподредени рафтове.И уплашена и страстна, и неудобна, все така бореща се с пороци.Днес съм просто ужасна.



Тагове:   неудобнокрасива,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. newlogic - :)
28.07.2009 21:59
Добре, че днес вече свърши. Утре отново ще си усмихната, радостна, обичаща.
Ужаса ще изчезне и ще остане само добротата. Греха ще ти се струва дълечен и смешен, а света по красив. :)
цитирай
2. jazzgroove - Много точно казано, Silence. По...
28.07.2009 22:02
Много точно казано, Silence.
Поздрави!
цитирай
3. jazzgroove - Newlogic,
28.07.2009 22:04
Дано си прав:)
Хубава и спокойна вечер!
цитирай
4. анонимен - Здравей,неудобно-красива,
28.07.2009 22:41
днес си много тъжно-съзидателна.Порастваш,ясно е.Днес и аз се чуствувам неразбран, тъжен и изгубен.Главоболието ми е знак, че не съм в ред, дали ще мине лошото, или ще остане...Пушиш ли още
цитирай
5. malkiatprintz - Ако нямаме такива дни, нямаше да ...
29.07.2009 04:32
Ако нямаме такива дни, нямаше да знаем, че сме слънчеви :) Поздрави
цитирай
6. jazzgroove - Здравей, мили Любо,
29.07.2009 07:26
не е като да съм ги спряла напълно, но вече не са ми така вкусни май:)(цигарите)
А защо ти се чувстваш така?Какво лошо се е случило, ще ми споделиш ли?
Дано днес е по-добър ден.
Усмивки
цитирай
7. jazzgroove - malkiatprintz,
29.07.2009 07:29
Точно така!Пожелавам ти, точно един такъв хубав и слънчев ден
цитирай
8. анонимен - А днес, сладка?
29.07.2009 15:46
А днес, сладка?
цитирай
9. анонимен - Иренка,
29.07.2009 21:22
анонимен 9 не съм аз.Днес поне нямам главоболие, но ядове имам.Дано при теб всичко е песен...
цитирай
10. jazzgroove - Какво се е случило, така и не ми каза. ...
29.07.2009 22:42
Какво се е случило, така и не ми каза.
Песен чак не е, странно лято е това и нещата трябва да се оправят или съвсем да приключат до края му.Повече време не им давам:)
Спокойна вечер ти желая
цитирай
11. анонимен - Спокойна и на тебе.
29.07.2009 22:53
Да,лятото е странно, а толкова добре започна...Странно ми е, че и при теб е странно.Хубаво е, че цениш времето си и не го даваш, а аз съм разточително-небрежен не само към времето си,за съжаление.
цитирай
12. jazzgroove - Хм, разточително-небрежен. Това ...
30.07.2009 18:42
Хм, разточително-небрежен.Това май е отличителна черта на всички мъже.
Мен обаче ме гризе любопитство и то голямо, а ти не искаш да го задоволиш.И ето пак си разточително-небрежен:)
цитирай
13. анонимен - Къде си,
01.08.2009 15:04
вече трети ден мълчиш,Красива...
цитирай
14. jazzgroove - Напоследък често ми казват, че м...
03.08.2009 17:38
Напоследък често ми казват, че мълчанието е злато.Явно съм дотегнала доста:), но съм поласкана, че поне на теб липсвам.Евентуално...
цитирай
15. ladydream - Надраскан тюркоаз
10.08.2009 14:58
Жадно-сбъркана реалността
домино ни връзва на очите
води ни към тайнствени места
и флиртува с нощите и дните...

Преди да се съмне е най-тъмно! Често си имам свои подобни моменти-накъснани, заинатени, сдъвкани, плезещи се...Не знам дали имам нужда от тях, но те имат нужда от мен...После пак заваляват предцветности и живеем в рътъма на сладостни сърцепути...Когато течението те изхвърли на брега винаги има едно бодващо очакване дали и кой ще те намери и по какви пясъци ще те поведе...

Уханна седмица!

цитирай
16. jazzgroove - ladydream,
13.08.2009 08:53
Нещо много нежно и истинско.
Между другото, прочетох няколко от последите ти постове и ми харесаха.
Усмихнат ден ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138860
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив