Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2009 21:29 - Минорно
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2659 Коментари: 10 Гласове:
2



...знаеш ли, светът не  е всичко.И гладът не  е толкова важен.Живота си има някакъв подреден смисъл, който трябва да следваш, но първо трябва да почувстваш нужда да го направиш.А нуждата е любов.Тя  е онзи двигател, който те притиска и окуражава, че е дошъл твоят момент, точно сега.
Аз знам, че твоят момент дойде, точно, когато моят реши да остави всичко и да почине.

А ангелите не се бунтуват, не роптаят и не плачат.Затова спи.Спи спокойно, докато аз събирам вещи, аромати, спомени.Докато редя нашето минало и градя своето бъдеще.

Странна симбиоза сме ние двамата.
Като Джак и Джил, които се обичат .Толкова тайно, дори скришом един от друг.Всеки е център за другия, но центъра не е всичко, а времето, което ни поглъща.Но то не ми достига, а уморено изтича между пръстите ми, като съзла по буза на младо момиче.

Животът ми е нужен и въпреки, че понякога ми е трудно да се боря за него, всяка сутрин се будя с кошмара, че няма да имам днес, че няма да имам утре.
Животът ми е нужен за да го споделям с теб...
А някога исках просто да те нарисувам, но после замазах всичко с пръсти. Сега те запечатвам в снимки, които старателно редя в албуми, но и често крия от себе си, когато не искам да те гледам.Онази болезнена ревност се превръща  в злоба, на чийто хищни пръсти искам да се насладиш, докато бавно те душа с косите си...

Понякога те обичам минорно и се чувствам изпита, като полупразна чаша вино, което бавно се разлива в тялото ти, във вените ти и ме упоява до припадък.

Друг път съм като тайфун, който те връхлита и от който не можеш да избягаш.Като вода, която приижда или пожар, който страстно ближе устните ти.

Но винаги съм само аз-в умът и сърцето и винаги си само ти –в тялото ми.Дори, и когато те мразя, дори и когато пожелавам друг...
Нежно разцъфвам, когато  се будиш с усмивка...

Знам, че е малко късно да ти го казвам, но ми липсваш...Ужасно дълго те чаках.

 

...а Джак е любящ и нежен, но само, когато е там.През повечето време, тя тъжно гледа светлините на един отлитащ самолет и се чуди от кога не  се е усмихвал истински.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И това ,ако не е съвпадение,
06.08.2009 21:33
тъкмо сядам, влизам в блог бг и ти си първа в нови постинги, чисто нова...Бях се затъжил за теб,Красива,къде изчезна...
цитирай
2. malkiatprintz - Тъжно е, когато двама души се раз...
07.08.2009 02:59
Тъжно е, когато двама души се разминават във времето... кратко е, отминава бързо, а ние чакаме.... дано когато дочакаме времето да не ни е променило... Поздрави :)
цитирай
3. jazzgroove - :) Любооо,
07.08.2009 11:08
какво става с теб, изгуби ми се нещо
цитирай
4. jazzgroove - malkiatprintz ,
07.08.2009 11:09
незнаеш колко прав си.Дано то, не ни промени, наистина.
Поздрави!
цитирай
5. анонимен - Красива,
07.08.2009 21:04
често пишеш за самолетите и,че изпращаш любимия с тях,внимавай, има мнаго красиви стюардеси,с една такава живях цели три години.Хахаха, това е само ,за да те разсмея малко, много си сериозна и тъжна,Красива...
цитирай
6. jazzgroove - Мили,
13.08.2009 08:57
аз ли незнам за красивите стюардеси:)
Какво се случи с твоята, къде отлетя?
Тук е доста хладно, но бих искала да ти изпратя малко от слънцето, което донесох със себе си
Усмивки, целувам те
цитирай
7. eien - За мен...
13.08.2009 10:32
НУЖДАТА не е любов. Нали разбирате защо.
цитирай
8. анонимен - Красива, благодаря ти за слънцетоооооо...
13.08.2009 17:27
Радвам се, че се върна и си добре.Мойта бивша отлетя към поредната бройка,но в Париж,Париж не е Пловдив,нали знаеш.Поздрави и усмивки за теб.
цитирай
9. jazzgroove - Eien ,
14.08.2009 09:46
за мен е нужда понякога.Когато се събуждам имам нужда да видя любимия човек.Когато ми е криво, имам нужда от нея, за да знам, че не съм сама и ще се справя.Когато заспивам, имам нужда да знам, че съм важна за някого.Рано или късно идва нуждата от нея, да бъдеш обичан или да я дадеш на някого.
Така мисля аз:)
Хубав и успешен ден!
цитирай
10. jazzgroove - Любо,
14.08.2009 09:49
а сега?Настоящата?
Имам толкова неща, за които искам да ти разкажа, не не сега:)
А и коментатора се превърна в тих наблюдател
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138791
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив