Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2009 07:24 - "Ентелигентна"
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2720 Коментари: 8 Гласове:
3

Последна промяна: 15.10.2009 09:45


Гасна си, а то времето си минава в делнци и празници.Рожденни дни идват и си заминават.А аз си гасна, като проклет фас.Есента я обичам, носи един такъв странен привкус,смесица от кестени и мириса на лютеницата на баба ми от детството.

В момент на безизходица и безразсъдство може би, хората правят странни завои  по що годе правите улички на живота си.Едни се женят, други разделят, трети си сменят цвета на косите.И аз незнам от глупост ли или от жажда за промяна се превърнах в тъмнокос зеленоок чудак, някъде между поредното спиране и започване на цигарите.Ама ми е супер, странна съм дори и за себе си.Това от натурална блондинка да се превърнеш в тъмнокоса си е направо удивително.Вървя си по улицата, гледам се във витрините и си се радвам на себе си.Все едно не съм аз или пък съм аз, но се гледам отстрани.И една такава страст ме избива, уж не е пролет, а съм развратна.Онзи ден една приятелка ме запознава с брата на гаджето си.Вика ми много яка съм била и съм изглеждала такава една Ентелигентна.Казвам, интелигентна незнам ама я по-добре зарежи тези глупости и да си говорим за нещо по-смисленно,за любов например.Казвам го през смях разбира се,защото някъде по документи пише, че съм омъжена.И му го казвам.Милия ме гледа и не вярва, пита приятелката ми и брат си.Всички кимаме утвърдитено и се смеем.Смеем се, а на мене ми се плаче, защото някъде под плътното покритие на Л’ореала, оставих  и една щастлива жена.

После вървях дълго пеша, нарочно, да се погледам още малко във витрините и да си набия в новата глава, че така ми е по-добре.Брюнетка, омъжена по документи, Ентелигентна при това.Разкош.

Променила съм си и мисленето май, стига с тази непорочност, веднъж се живее.А то като няма за кого поне да има с кого.Да ама не, русите ми корени започват да се подават и с тях онази вярност и чувство на неприкосновеност.И езикът ми май по-вулгарен е станал, а и бира пропих.Питам се ако върна старата си външност, ще върна ли старият си живот.

Едно ми е петъчно, но не само днес, а отдавна.Петъците по принцип ги пиша почивни и мързеливи.Та от месец насам все ми е петъчно.А да стане 17:00ч. в петък, от това по-хубаво няма.Чаша бира и обилна храна.Петък е, празник е.По дискотеки почти не ходя.Омъжена съм за сериозен и зает мъж.Ха!Време ми е за поредната промяна.Но като започна да премислям после-това недоспиване, алкохол и пълен доклад след това как, с кого и защо се отказвам.Уютният ресторант е по-примамлив, а и нали съм една такава Ентелигентна, та...

Нещо и проблеми със съня имам напоследък.Не че нещо ама с руса грива спях като бебе, сега до късно обикалям тъмната къща като призрак.Понякога пия вино на терасата, после остава само една голяма празна чаша и една още по-празна, малка жена.

Гасна си, а то времето си минава...




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Странните завои...
02.10.2009 08:03
Ах, този идиот Л`Ореал!
цитирай
2. elinora - Това пораженско настроение
02.10.2009 08:22
ще е от тъмния цвят на косата...И аз бях руса и слънчева, сега ми казват,че черния цвят ме прави красива и много Ентилигентна.Привет,сестро, по цвят.
цитирай
3. jazzgroove - Боре,
02.10.2009 09:47
и аз товя викам, ах, този Лореал..:))))Хубав ден!
цитирай
4. jazzgroove - Привет и на теб Елинора:)
02.10.2009 09:52
Повече слънце днес ти пожелавам:))
цитирай
5. sphinx - Цветът на косата не променя цвета на ...
02.10.2009 10:32
Цветът на косата не променя цвета на душата! Я си бъди такава, каквато си! Ентелигентна!!! :)))
Харесвам размислите ти!!!
Слънчев ден!!! :)
цитирай
6. jazzgroove - :))))Така е, не променя, само въ...
02.10.2009 10:44
:))))Така е, не променя, само вътрешното настроение понякога.Много, много слънчеви усмивки
цитирай
7. malkiatprintz - Да живее разнообразието :) А за п...
03.10.2009 00:29
Да живее разнообразието :) А за петъците..... на мен вече шести ден ми е неделно :)
цитирай
8. jazzgroove - Добро утро, Принце:)). . . петъци, ...
03.10.2009 08:45
Добро утро, Принце:))...петъци, недели..хубаво е когато можеш да се насладиш на кафето сутрин без да бързаш, нали:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138854
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив