Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2009 20:41 - Майки на високи токчета
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1971 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 20.10.2009 21:42


Високите обувки са красиви.Могат да направят всяка жена секси, елегантна, модерна.Има и доста удобни такива, стига разбира се да можеш да си ги позволиш.Жена на високи обувки определено може да сигне далеч...и високо.

И аз, като всяка нормална такава ги обичам-елегантни, по-спорни, есенни, зимни, черни, червени...всякакви.Обувки, високи за моят не до там висок ръст.И винаги съм смятала, че с такива мога да преборя всичко и всички, уви...

Сладурският ми племенник реши, че иска да става софиянец, аз реших, че имам нужда от седмица почивка и заедно установихме колко много ще се забавляваме двамата.През времето прекарано у дома се забавляваме много, но как да държа 5 годишно дете в къщи, въпреки лошите атмосферни условия навън.

И днес всичко щеше да е прекрасно ако разумно бях обула маратонки, както ми бяха препоръчали.Уви, суетата в мен надделя, както и сърцето, което както винаги бие лудо, когато обувам ботуши-високи, разбира се.И така с дете, чадър и огромна чанта аз преоткривах света.С кола щеше да е къде-къде по-удобно, за нещастие някой е решил, че в парковете е забранено за такива.Малкият отказа моловете категорично, въреки 2-та дена, в които го убеждавах колко хубаво е там.Деца.

Равносметката от деня е чифт скъсани дънки и един навехнат глезен.Прекарахме 2 часа в болницата, а докато любезния доктор говореше за неблагоразумието, което съм имала се замислих колко трудно е да си майка.Ужасна ли съм щом не мога да се справя с едно тичащо дете или просто не ставам за такъв вид спринт, незнам.

Сега искам или не ще си стоя в къщи, а хубавите ми обувки известно време ще тънат в прах...или повече от известно време, защото според останалата част от семейството ми е време да ставаме трима...



Тагове:   майки,   токчета,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elinora - Ти ще си
20.10.2009 21:18
ужасно готина майка и на високи токчета...Всичко е въпрос на навик.
цитирай
2. malkiatprintz - Не знам дали е въпрос на тренинг, но ...
22.10.2009 04:52
Не знам дали е въпрос на тренинг, но очевидно си е екстремно преживяване... Бързо възстановяване и какво пък... една бутана количка все пак е някаква опора :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138830
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив