Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 20:15 - Приказки от разстояние
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1324 Коментари: 0 Гласове:
4



Когато отсъстваш ме опознаваш най-добре

Докато ме будиш с телефонно обаждане- поредното,
a аз се моля да е вече сутрин и да ме оставиш на спокойствие

Докато аз взимам сутрешен душ, усещаш как свалям кожата си с гъбата,

докато ти пиеш първото си кафе, знам че пак накапа ризата си

Приказки от разстояние, бъртвежи някави

Мразиш ме , че те познавам до болка или всъщост само аз смятам така

Когато отсъстваш, спя гола
и знам колко те дразни това и колко всъщост ти харесва

Също както, когато ме караш да ходя на плажа без горнище,

а ти знаеш колко мразя това

Понякога искам да кажа поредното сбогом,
но затаявам дъх, защото познаваш номерата ми

Тръгвам и оставам

Винаги

После рестартирам всички спомени и пиша пълен доклад за нервите, които ми причиняваш и ти го сервирам за вечеря, когато се връщаш

Ние двамата сме толкова цинични от разстояние...

И мразя лигавите ти смс-и
всъщост ненавиждам всякаки такива

Докато спя, работя или пазарувам, мразя да чувам отвратитеното писукане, а после да се взирам в дребният шрифт

Когато ми казваш, че ме обичаш-мълча, защото незная какво да кажа
Предпочитам да те ударя в корема и да се засмея

Но и това не правя, просто те гледам, докато махаш косите от лицето ми

Понякога искам да ти кажа, че изобщо не си идеален и че мразя цветята, които ми подаряваш,
но се страхувам, че ще отвърнеш, че за теб съм идеална,
затова твоите цветя са винаги в средата на масата

А ти купуваш нови през ден, защото смяташ, че обожавам аромата им
Но напротив-отвращава ме

Както и начина по който ми правиш сандвич
Толкова прецизно и бавно, сякаш ще промениш вкусът му

По дяволите, саламът си е салам, независимо от начина, по който е нарязан

Но и това не ти казвам, защото знам с какво нетърпение очакваш да видиш очите ми, когато се събуждам и до себе си намирам скъп часовник
Може би никой не ти е казвал, но аз съм суеверна и знам, че е на раздяла ако не ти дам пари за него

За годините, в които сме заедно, ми подари точно четири такива
А аз нито веднъж не ти ги платих

Ще изчакам поредния


Може би прекалено ми харесва секса за сдобряване, но винаги търся начин да се скарам с теб

Когато  дърпам нощем завивката,
когато нахълтвам ядосано в офиса ти,
когато си в командировка
или просто докато масажираш краката ми

Аз винаги съм твоята опозиция

И всъщост само ти ме познаваш до болка...

 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138743
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив