Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2009 09:34 - sunny
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 747 Коментари: 2 Гласове:
0



Днес съм в прекрасно настроение!

Въпреки прогнозата на мене ми е слънчево.Днес искам да направя хиляди неща.

 Искам да пея,да танцувам,да пазарувам,да правя любов,да говоря за безсмисленни неща...Днес не искам да съм сама. Днес искам да си сложа шарена рокля и да тичам боса и времето съвсем няма да ми пречи.Мисля дори да не се реша днес-знам колко харесваш разпилените ми коси.

Днес ще бъда очарователна за теб,ще флиртувам и ще се смея.Даже днес мисля да ти подаря нещо,нещо много специално.Искам да те накарам и ти да сияеш,искам да те направя щастлив.Днес искам да покорявам и да бъда покорена.

Днес ще ти призная греховете си,неискам да имам тайни от теб.Ще ти разкажа всяка малка подробност,нищо няма да скрия.И знам,че ти ще ме разбереш.

Днес ще поздравявам всички и ще се усмихвам.Дори няма да се възмущавам на несправедливости и мръсотията.Днес,те просто несъществуват.

Днес ще бъде един страхотен ден!



image



Тагове:   sunny,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Усминхат ден с много изненади ти ...
01.05.2009 11:43
Усминхат ден с много изненади ти пожелавам:)
цитирай
2. jazzgroove - Благодаря!Да ти се връща:)
01.05.2009 12:03
Благодаря!Да ти се връща:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138894
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив