Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2009 20:15 - Колекционер на желания
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 936 Коментари: 2 Гласове:
0



Аз идвам тихо и превземам.

Взимам всичко свято с мен.

Руша,

изпепелявам,

тръгвам.

Така вървя

сама се боря.

Не моля

не прощавам

и не бързам

Крада

Събличам и отнемам

Като вълчица дебна и нападам.

Сама!

Не търся,

не обичам!

Аз разболявам и разплаквам.

Не бягам после,

просто тихо тръгвам.

Не се обръщам.

Не тъжа.

Колекционирам.

Мечти,

желания,

съдби,

животи.

Не плача после,

само стена.

Не е от болка,а от завист.

Те никога не ще са мои.

Аз ги откраднах,

но те остават чужди.



Тагове:   колекционер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. platonika - Хубаво, харесах:)
02.05.2009 20:19
Хубаво, харесах:)
цитирай
2. jazzgroove - Благодаря :)
02.05.2009 20:35
Благодаря :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138881
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив