Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2009 23:49 - Сега празнувам
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 884 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 15.05.2010 08:48


Сега целувам мъжът до себе си и ставам тихо . Не искам да нарушам неговият мир. Излизам на пръсти от стаята и сипвам чаша вино. Празнувам. Пия за теб-онзи ревниво пазеният и силно обичаният. В кристалните отблясъци на чашата виждам очите ти-студени са. И не е от синият им цвят.Просто последният ти поглед беше такъв. Още помня го. И денят помня-и той беше студен.
Втора чаша-покорна съм. Да,научих се да бъда такава. Кой казва,че не мога да бъда различна?Твърде дълго се надсмивах  над живота. После изгубих се, изгубих себе си.

Трета чаша-самотна съм. Поглеждам към спалнята, където тихо спи  моят мъж сега. Никога не му казах за теб, знаеш ли?Той така и неразбра онзи мой отнесен поглед понякога.Тогава съм на нашето място с теб-помниш ли -онзи хотел в планината? Където каза, че ще бъдеш с мен винаги, помниш ли?Там отивам понякога и искам все същата стая.Ти ходи ли някога там?

Четвърта чаша-пияна съм. Но не е от виното, а от вина. Виновна съм, че бях слаба и нямах сили да се боря за теб. Виновна съм, че не направих  толкова неща, когато трябваше. Виновна съм, че те пуснах да си отидеш. Не казах нищо-помниш ли?Тогава сълзите ми пресъхнаха завинаги.
Пета чаша-градът се събужда. Буден ли си и ти? Мислиш и ти понякога за мен над някоя чаша с вино?Търсиш ли в нея очите ми? Питаш ли се каква съм сега или са избледнели вече чертите на лицето ми?
Шеста чаша-намразих червената течност. Досущ като кръвта, когато загубих детето ни. Още помня сълзите ти. И как те намразих тогава и в колко нищожен се превърна света. Душата ми се хранеше с въглени.
Сега празнувам! Шест чаши вино, по една за всяка година от нашата раздяла.Това мога да ти дам, нищо повече. Оставям те. Отивам  да прегърна мъжът в леглото си  и мисленно да го помоля за прошка, че друг зае вечерта ми. За отделеното време на теб в тези редове и за всички онези отнесени погледи. Хайде,тръгвай! Време е да си отиваш. До догодина-за следващата чаша вино.



Тагове:   болка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vui4omui4o - Времето лекува,
03.05.2009 00:03
Горе главата, времето лекува, както се казва. Е, не напълно, но почти. Шест години не са малко, но споменът ще избледнява, така както изветрява и отворената бутилка вино, ако не бъде изпита своевременно.
цитирай
2. milamam - Нещото, което остава зад гърба ни, ...
03.05.2009 10:12
Нещото, което остава зад гърба ни, понякога ни кара да живеем малко нереално. Защо ние хората все гледаме назад или напред във времето и никога - сега. Вси си мислим, какво е могло да бъде или какво може да стане, а рядко живеем днес. От миналото можем да вземем само мъдростта, бъдещето е толкова далече, че не се знае дали има утре, днес. Днес е слънчево, пролет е, дърветата са се разлистили, мирише божествено, днес имаш човек до себе си, който те прегръща, в когото се оглеждаш, днес е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138885
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив